Tvärsnö!

Egentligen inte så kallt i dag, -6 grader. Men det blåser och snöar på tvären så det har ändå varit kyligt. Men som tur var håller man ju värmen bra när man rider!
 
Jag red två hästar efter jobbet, trots att jag inte var hemma förrän vid 18.30. Först tant som fick jobba med bommar och lösgörande jobb, även i dag galopperade jag över ett litet sockerbitshinder och precis som sist blev hon mer loss efter det! Dock tycker jag hon överlag kändes bättre i dag redan innan galoppen. Hoppas den känslan håller i sig tills träningen i morgon.Sen red jag Lucky, även han fick trava bommar. Han var riktigt fin i dag med, han är som en liten smörklick att dressyra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0