Snöfluff!

Var tvungen att kolla två gånger på termometern i morse, trodde jag såg fel när det "bara" var -15 grader, dessutom toksnöade det ute! Tyvärr var det kallare dit jag skulle för lektioner så dom blev inställda 8när ska det komma i gång tro?) men jag har i alla fall hunnit lite hemma.
 
Lucky red jag ut, och Szum red jag på banan. Är nästan två veckor sedan jag satt på honom sist och det kändes så jäkla bra att få komma i gång igen! Dessutom hag jag fakturerat, bokfört och gjort lite annat kontorsjobb. Och kvällen tillbringades med surr hos grannarna. Nuärdetbaraatt ladda för en ny kall vinterdag i morgon, men det var så fint ute i kväll när jag tog in hästarna. Fullmåne som lyste upp allt vitt, snön ligger som mjukt fluff över allting nu, underbart!
 
Så här ser Räkan ut i dag med nästan fyra månader kvar av dräktigheten:
Jag tycker själv att det ser ut att vara minst tre föl därinne, tycker hon är jättetjock och funderar över hur hon ska se ut när det väl är dags!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hann börja fasa för att Tanja skulle fastna i dörröppningen innan det var dags ;)

Svar: Tur det är en stor öppning till lösdriften där hon ska gå på slutet, då slipper jag tänk apå det i alla fall!
Pernilla Engström

2014-01-17 @ 15:11:23
URL: http://jav.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, ja :D

2014-01-20 @ 13:41:13
URL: http://jav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0