Slut på energi!

Ibland räcker inte energin till hos mig heller. När det är -18 grader ute och man kommer hem 18.30 från jobbet till ett kallt och mörkt hus, ja då kan man faktiskt få skolka från ridningen. Jag brukar alltid rida, nästan oavsett väder och energinivå men nu är alla depåer på botten. Det är verkligen dags att fylla på med ny energi och inspiration men det är svårt när det först varit isgata och stenhårt i två månader och nu jättekallt. Hoppas verkligen att det ska bli lite fart på allt igen för då kommer nog energin och resten som ett brev på posten.
 
Nu håller jag tummarna att det inte ska vara så kallt i morgon så jag kan få hjälp med att få på tants tappsko, då kan jag rida på henne igen och det är nog bra för både hennes och mitt humör. Nu ska jag nog bokföra eller göra en affärsplan eller något annat roligt fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0