Vinterdag!

I dag har det varit ett underbart vinterväder med en blek sol som lyst upp över snön!
 
Jag ahde lektioner på förmiddagen, sen åkte jag hem och red. Först Midas som fick gå ut en sväng, han var väligt pigg och energisk i dag och vi travade massor i backarna! Sen red jag Traffe på banan och arbetade Szum i töm. Måste säga att Szum faktiskt var väldigt fin även i dag, trots att det i dag var jag som höll i tömmarna. 
 
Sen in för att göra middag, hann även dammsuga övervåningen under tiden potatisen var i ugnen. Fick n y dammsugare i födelsedagspresent av min pappa och den fungerade utmärkt! Efter maten så åkte jag till en kompis som fyllde år, sen var det bara att ta in hästarna och ta tag i knäcken. nu är årets knäck gjord och den får godkänt, nu är det nog bara sova kvar på programmet i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0