Onsdag!

Och nu har den lilla snön som kom igår tinat bort, så sorligt!
 
I dag började jag med att tömköra Szum, han var fortfarande laddad men kunde ändå jobba riktigt fint och koncentrerat så jag tror att det snart är dags att börja rida igen! Sen kom det spekulanter på Ricko! Jag började med att rida honom lite och visa hur jag har jobbat honom, sen fick hon sitta upp och prova lite. Under tiden gjorde jag i ordning Tant och som avslutning skrittade vi ut en liten sväng. Hur de går och vad de tycker visar sig senare, det vet man aldrig!
 
Efter lunch med klämda mackor så red jag Trafalgar, nu var det en och halv vecka sen ajg satt på honm sist men det var verkligen inga problem, däremot gillar han inte det här hårda underlaget som är nu så vi skrittjobbade mest. han släppte faktiskt till lite i skritteni dag och det har varit svårt förut. När vi var klara så kom Elise och vi red ut en sväng, i dag var det Midas tur att få följa med. Sen fanns det lite pyssel på gården att göra innan middag, sen var jag i väg för lektioner och tömkörde en ponny. I morgon väntar Ica igen, vart tar veckorna vägen?
 
Äntligen är min telefon tillbaka och jag kan ge er lite bilder!
Mina gangstergrabbar! Traffe och Szum!
 
Szum!
 
Trafalgar!
 
Innan ridning, Elise, Gandalf och Midas!
 
Midas med reflextäcke! Reflexerna är på nästan hela dagarna nu, det blir mörkt fort på eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0