Månljus!

I dag hade jag fullt upp att försöka få tag i en pannlampa, min har gått sönder och vi skulle rida på kvällen, men med facit i hand så behövdes inte den där pannlampan egentligen eftersom det var så månljust!
 
Efter dagens jobb på Ica så red jag först lite dressyr med Midas på banan. Jobbade med sidvärtsarbete och vändningar, det var meningen att Alida skulle filma oss lite men trots att jag tycker att mitt ridbanelyse är jättebra så blev det för mörkt. På filmerna ser man inte mycket mer än Midas ben som travar förbi!
 
I stället red vi ut med Tant och Trafalgar i månljuset. En tur me mycket skritt men bland annat trav uppför en lång backe, perfekt jobb för Traffe som ska bygga upp sig. Han skötte sig, ibland beter han sig faktiskt som den 14 åring han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0