Lönsamma hästaffärer!

I dag har jag vrit på kurs hela dagen, kursämnet var Lönsamma hästaffärer och det var både intressant och nyttigt! Med mig hade jag grannen, skönt att inte behöva åka själv, och vi åkte tidigti morse och kom hem nu i kväll.
 
Kursen tog upp avtal, hästförsäljning, sambolagen, olika rättsfall och en massa annat. Kan konstatera efter dagen att man nog inte varken ska sälja hästar, ha andras hästar till försäljning eller för den delen köpa häst... Fick i alla fall mitt avtal som jag använder för utbildningshästarna kollat och det var godkänt, alltid något som var bra!
 
Som sagt var det nyttigt och lärorikt, dessutom roligt att träffa lite folk. Men nu är jag slut i huvudet och har mycket att smälta och fundera över!

Kommentarer
Postat av: Linn - www.linnlilja.se

Hej! Du får gärna skicka mig ditt avtal så att jag får kolla, om du vill? Alltid intressant att se "hur det ska se ut". Än så länge har jag inte vågat ta emot t.e.x inridningshästar men kommer nog öppna upp mer för sådant. :) Min mejladress är [email protected] :)

2014-12-08 @ 21:41:09
URL: http://linnlilja.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0