Fakturering!

I morse när jag vaknade var den lilla snön som var borta och ersatt av plusgrader och regn, så jäkla trist! Jag vill inte ha en repris av förra årets vinter, nu får det faktiskt bli lite snö!
 
Dagen har spenderats på Ica, när jag kom hem var planen att rida och jag var taggad att jobba Traffe efter träningen men den känslan gick snabbt över när jag kollade in ridbanan. Den har ju varit rätt bra med ett tunt lager snö, snön var nu i kväll ersatt av is! Jag kände att det inte skulle ge mig så mycket att rida och bestämde mig i stället för att lägga tiden på att skriva fakturor och slippa sitta halva natten med det. Som tur var hade jag fått sandat på gården så det var inga problem varken för mig eller Midas, som är oskodd, att gå!
 
Håll tummarna för att det blir lite snö i veckan nu! Enligt yr.no ser det ju lovande ut i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0