Sjukskriven!

Det är inte ofta jag sjukskriver mig men i dag ställde jag in lektionerna och har bara tagit det lugnt. Har pysslat lite hemma, mest småsaker som diskning och sånt, och på kvällen var jag till Malin (som hade Oliven här) på födelsedagsfika. Har haft en massa energi i dag, säkert för jag legat still i ett dygn vilket sällan eller aldrig händer annars. Framöver är jag mest orolig över sprickan i revbenen,  alla säger att det gör hiskelit ont och att smärtan är som värst efter 14 dagar. Tycker nog det känns tillräckligt redan...
 
Nu ska jag försöka sova,  får se om jag lyckas eftersom energin fortfarande är rätt hög. Det hoppas jag håller i sig. Tack till alla som skickat uppmuntrande hälsningar och tack till grannarna som tog hand om mig. Nu ska jag läsa lite mer om skogsbranden,  det finns alltid de som har det värre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0