Projektträff!

Ytterligare en lång dag! Först arbetade jag Szum lite i töm inann jobbet. Planen var att rida men eftersom det vräkt ner regn hela natten så kändes det inte helt bra att börja sadla en kall och spänd häst. I stället fick han jogga lite i töm, han var stel och spänd när jag började men fin och rörlig, som vanligt, när jag avslutade. Sen blev det täcken på för första gången i sommar!
 
Efter jobbet åkte jag till Hammerdal och en träff i det projekt som jag är med i, för att lyfta hästföretagandet i Strömsunds och Ragunda kommuner. Det belv så klart sent så ajg var inte hemma förrän vid 23 tiden, i dag igen! Nu är det bara att sova igen, vart tog den här helgen vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0