Datorkrasch!

Min dator har kraschat!  Det känns som en katastrof men jag vet ju att det inte är något i jämförelse med de som tvingas evakueras pga skogsbranden i Sala.
 
Dock innebär det ju en del extra jobb. I morgon åker jag och köper en ny dator, inte alls planerat men jag måste ju ha en!  Allt på datorn är borta, bokföring,  gamla riddagböcker, alla infoblad och fakturaunderlag. Som tur var är de flesta bilder sparade på minneskorten. Värst är bokföringen.  Men man lär sig väl av sina misstag?
 
Blev ingen ridning i dag, efter jobbet åkte jag till de nyinflyttade grannarna där jag fick hjälp med datorn. Nya tag i morgon även om det känns jäkligt tungt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0