Tisdag!

Tisdag och äntligen en dag hemma! Älskar de dagar jag kan vara hemma på gården och med hästarna!
 
Började med att tömköra Szum, i dag var han på hugget och jag fick jobba honom en stund innan han slappnade av och blev sådär fin som han har varit på slutet. Sen red jag ut på Midas, mycket trav i backarna blev det och jag tror nog han tycker det är lite jobbigt. Även Flisan fick gå ut samma sväng som Midas, lite längre än vad hon gått ensam förut men hon var väldigt pigg och lite småbusig i dag så det var nog lika bra! På hemväg slappnade hon av och då kändes hon så fin!
 
På kvällen var det hoppträning med Tant igen. Hon var inte lika taggad som sist, men det ar nog bara bra för det blev lite mer koncentrerat i dag. Dessutom red jag lite bättre än sist så det gjorde också att resultatet blev bättre! Nu är jag slut som artist och ska sova lite inför morgondagen som lär bli rätt intensiv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0