Sökes: Hemmafru!

Ytterligare en lång dag har gått, sommarväder i dag med!
 
I morse lastade jag Flisan och körde hem henne till sin ägare. En trevlig och rolig häst att jobba med och dessutom så fin, men det är väl inte omöjligt att hon kommer tillbaka fler gånger. På väg därifrån åkte jag förbi Stugun och hade lite lektioner där och red en häst, roligt att vara tillbaka där igen. Dessutom hann jag hämta en halmbal innan jag var hemma igen, ca 10 timmar efter jag äkt...
 
Jag och Alida red på kvällen, på Szum och Tant. Vi skrittade ut, Szum skötte sig utmärkt men var både trött och svettig efter turen trots det låga tempot. Inte alltid så lätt att va Szum, men jag är nöjd att vi nu kunnat gå ut två gånger utan en enda tur ner i något dike!
 
Nu är jag rätt trött och nöjd, det har varit en intensiv helg kan man minst säga. Konstaterade återigen att jag skulle behöva en hemmafru, undrar om det finns någon som ställer upp? Nu ska jag bläddra lite i Ridsport Special innan jag lär somna rätt lätt i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0