Sen middag!

Icajobb på dan, häst hela kvällen!
 
Jag och Alida red ut på Flisan och Tant, det blev en rätt lång tur då vi hittade en ny och outforskad väg. Den var dessutom som gjord för att galoppera med långa, härliga backar och dessutom snöunderlag! Så jäkla underbart! Efter ridningen tränade jag lite visning med Midas nere på vägen, min tanke just nu är att om jag tjatar detta så kanske han inte tycker det är så rolig lek längre och börjar fokusera!
 
Att kvällarna är ljusa gör att man blir lurad att vara ute ännu längre på kvällarna, så jag ar inte inne förrän strax före 21 så det blev en väldigt sen, med god middag. Nu blir det till att sova, mer häst och mer Ica väntar i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0