Påskfjädrar!

Nu drar det i hop sig mot påsk, jag satte upp påskfjädrar i ett träd och en buske igår vilket resulterade i att jag i morse hade påskfjädrar över hela gården! Vet inte om det är katterna, vinden eller fåglarna som är boven... Szum var i alla fall rädd för fjädrarna så han hoppas nog att alla ska blåsa sin kos!
 
Det var just Szum som var först ut i dag, jag longerade lite först för att värma upp ryggen på honom och sedan red jag på banan. Har ju redan hunnit gå en vecka sen sist jag red så kontinuten är ju sådär... Jobbade i alla fall som sist med massor av volter, böjda spår och sidvärtsjobb i skritt. Sen travade jag lite på fyrkanten också i dag. Kändes ändå rätt okej, fast han känns stor nu när jag ridit så många mindre hästar! Men jag vänjer mig nog snart igen! Sen red jag även ut en sväng med Tant innan eftermiddagen och kvällen bjöd på en hel massa lektioner. Jag tror det börjar lossna lite efter vintern och det är verkligen jättebra!
 
Dagens utsikt från Tant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0