Måndagsmys!

Först långdag på Ica, där laddas det för påsk och vi fick massor av varor i dag. Själv jobbar jag hela påsken, det känns lite jobbigt nu innan men det brukar vara roligt under storhelgerna och dessutom är det kortare dagar och bra betalt. Nu när kvällarna är ljusa så hinner jag ju ändå med både hästar och lektioner ändå!
 
På kvällen red jag ut på Flisan. Det blev en bra tur, hon skötte sig ypperligt och vädret var bra så det blev en riktig mystur! Vi träffade på tre råddjur som störtade i väg när vi kom, men rådjuren var betydligt räddare för Flisan än vad hon var för dom. Hon var mest nyfiken på vart de försvann, hon vände sig om flera gånger och tittade efter dom! Dessutom kom det en helikopter när vi skrittade hem, den flög som tur var rätt högt och Flisan brydde sig inte. Skönt med coola unghästar, själv är jag mest nöjd med att galoppen var så bra i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0