Inför hingstpremieringen!

På söndag är det dags för hingstpremieringen och Midas stora dag! Jag fick en fråga här om tider, och jag har förstått att det finns ett visst intresse för denna premiering och Midas så jag tänkte delge er våra starttider.
 
Kl 8.30 Visar vi exteriört, kl 10.30 är det veterinärkoll och sedan är bruksprovet kl 11.10. Det börjar närma sig, jag tycker det ska bli väldigt spännande och jag börjar bli lie nervös. Men det ska även bli väldigt roligt och jag hoppas ni alla håller tummarna, nu vet ni ju dessutom vilken tid ni ska hålla tummarna lite extra!
 
All information inför söndagen med alla hästar och tider finns på http://www.z-premieringar.se/
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0