Frustration!

Ica hela dan och på kvällen jobbade jag Szum i töm. Han är lite lätt frustrerad just nu, säkert lite understimulerad då jag ju inte riktigt hinner med honom så mycket som jag kanske borde. Jag började att jobba honom i skritt och flytta sidvärts längs långsidorna. Han gillar verkligen inte att jobba i skritt i töm, och vad han tyckte om att flytta sidvärts fanns det ingen tvekan om -han blev rikitgt sur! Flera gånger försökte han sparka, backa eller på anant sätt slingra sig ur arbetet, när inte det fungerade blev han väldigt frustrerad! Alltså ännu mer än han redan var innan. Fick jobba honom i trav en lång stund innan han började slappna av. Jag hoppas att han har coolat ner lite i morgon och att vi är lite mer sams då. Han är väldigt tålamodskrävande, men jag gillar ju honom trots allt!
 
Jag är också lite frustrerad, jag vill så mycket men tiden och energin räcker inte till allt. Har en lång "att göra lista" som aldrig tycks bli kortare. Nu hoppas jag att kunna beta av några punkter på den under veckan, har i alla fall bokfört lite nu så någon nytta har jag gjort i kväll med!
 
Szum tömkörs förra hösten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0