Tomt och konstigt!

I dag har Gandalf och Elise flyttat ut, dom ville ha lite me värme och har flyttat in på ridhuset. Det är givetvis träkigt att bli ensam i stallet, det var roligt när vi var tre som red och det underlättar när man behöver hjälp eller stöd. Men jag har ju klarat mig tidigare och känner mig inte så orolig, dessutom så har jag ju bra hjälp och sällskap av Alida och Linda som hjälper mig att rida. Men det känns väldigt konstigt att inte ha några hästar att släppa ut i morgon bitti, mina egna går ju på lösdrift. Förhoppningsvis kommer det snart några nya hästar, om det sen är inridning, inhyrning, igångsättning eller annat spelar inte så stor roll så länge det rör lite på sig. Jag gillar ju att jobba och är så jäkla rastlös just nu är det är stiltje, borde ju passa på att slappa och njuta av lugnet men det går inte så bra! Så nya projekt, oavsett vad det är, är mer än välkomna!
 
I dag har jag jobbat på Ica och åkte sedan direkt för att ha några lektioner. Vi fick ju ställa in i onsdags pga blåsten och körde i dag i stället, det blåste även i dag men det gick ändå rida fast det var lite kyligt. Nu väntar lite hoppning på tvn från Globen och sedan är det väl bara att ladda upp inför morgondagen och första advent på Ica. kankse läge för lite glitter i håret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0