Tillbaka i cyberrymden!

I dag när jag kom hem från jobbet så fungerade internetet igen! Vilken lycka, man är verkligen beroende! Som tur är så kan jag, trots att jag har en gammal mobil, kolla facebook och banken i mobilen, men nog känns det skönt att det fungerar igen! Så nu är jag tillbaka igen-så lätt blir ni inte av med mig!
 
Det är verkligen skittråkigt ridunderlag just nu, hårt och isigt. Jag red lite lätt dressyr med Szum och tant nu i kväll. Det blev mest skrittjobb och sidvärtsarbete. För Szums del var det första gången jag jobbade sidvärts längs långsidan så vi testade oss fram och jag tycker ändå han fattade riktigt bra! Tant var, med tanke på förutsättningarna, oväntat fin och jag tror faktiskt att jag hittat knapparna på henne! 
 
Nu vill jag verkligen ha lite snö så det går att rida lite mer ordentligt! Jag är givetvis supersugen att testa de nya hindren som kom i onsdags. Här är bilderna som jag lovade igår!
 
Hårda paket är roliga paket!
 
Monterade hinderstöden direkt i onsdags och kunde inte låta bli att prova sätta upp ett hinder. Visst ser dom fina ut?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0