Lugnet efter stormen!

Har haft en riktigt soft dag! Det är verkligen lugnt just nu, det är säkert bra för mig att få varva ner och ladda om men jag hoppas att lugnet inte ska stanna alltför länge! I dag har det i alla fall varit skönt att ta det lugnt eftersom jag är lite trött sedan gårdagens utflykt. Jag har städat hemma, vilket behövdes, och sedan red jag och Alida ut en tur på dagen. I dag fick hon testa Räkan och jag red tant. Det blev en mysig tur med sol och en centimeter snö, så härligt! På eftermiddagen hade jag några lektioner men kom hem tidigt så jag har hunnit landa här hemma och snart är det dags att ta in hästarna, kanske jag hinner läsa lite tidningar och titta tv i kväll? Känns som det var ett tag sedan jag hade en så ledig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0