Inspiration!

Nu har jag köpt biljett både till Jan Brinks clinic i Sundsvall på söndag och till Kyras på Strömsholm i december. Tänk vad inspirerad jag ska bli i höst, och vad jag ska bli dressyrig, värsta dressyrtanten!
 
Man behöver ju verkligen få olika inputs och kickar för att hålla uppe orken och glöden, speciellt den här tiden på året, både för den egna ridningen och för att kunna träna andra. Perfekt att få se fina hästar, bra ridning och samtidigt få råd och tips, och kanske också lite nya ideer. Jag tycker verkligen alla ska försöka hitta källor till inspiration och ny energi, åk på clinics, titta på träningar, tävlingar, rid träning eller få någon duktig ryttare att rida din häst. Man behöver får lite bra ridning på näthinnan och lite nytänk! Jag tycker att man aldrig kan bli mätt på clinics, kurser och föreläsningar, ajg vill vara med på allt!
 
Jan Brink får stå för inspirationen i helgen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0