Glöggkväll!

I dag förvånade Räkan mig rejält, jag red ett lätt dressyrpass på henne på kvällen mest för skojs skull och för att slippa ge mig ut i mörkret. Hon har ju mest lufsat i skogen på senaste och hon brukar inte vara så rolig att dressyra då. Men i kväll var hon taggad och bjöd på riktigt fin ridkänsla trots att hon så klart är lite stel och kantig. Vi red väldigt lugnt men hon kändes fin och det var roligt att rida henne! Dessutom känner ajg verkligen på henne hur mycket min ridning utvecklats de sista åren!
 
Sen var det järnet vidare, en av grananrna bjöd på chili con carne och glögg, fast inte samtidigt då! I morgon väntar en ledig helg, det kändes längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0