Min sadelkammare!

Tänkte att det var dags för ett litet "hemma hos" repotage här på bloggen! Ska visa lite av inredningen på min "sadelkammare"! Jag har sadelkammaren lite provisoriskt i mitt gästhus på gården, eftersom det är tänkt att det ska vara gästhus där i framtiden sen så har jag inte velat borra en massa hål och skruvat upp sadelhängare, men med lite fantasi så har jag ändå löst förvaringen till alla hästgrejer. Så lite provisoriskt men jag trivs!
 
Mitt gästhus!
 
Som sadelhängare anväder jag bockar till ett tapetbord:
 
Även sågbockar går att använda:
 
Vi har tagit bort skåpsluckorna och anväder köksskåpen till förvaring av schampon och annat pyssel.
 
Två potatislådor blev förvaring av täcken!
 
Och mitt senaste inköp! Från Ikea, jag tror det är skoförvaring egentligen men perfekt till benlindorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0