Trött tjattant!

Är så trött i kväll, i kväll med kanske jag ska tillägga! 
 
Började dagen med några timmar på Ica innan jag åkte till Nylands Hästsportlag för hoppträning inför deras hopptävling i morgon. Även om det gick bra för ryttarna och de red väl så kändes det som jag tjatade och gnatade och när jag kom hem var jag så trött! Vissa dagar är et bara så, man tappar energi och känner sig som en tjattant!
 
Trots tröttheten red jag ut Taggen en sväng på kvällen. Det blev en mysig tur och trots att jag inte suttit på honom på nästan två veckor, sen Kramforstävlingen, pga hovbölden så var han lugn och mentalt avspänd. Skönt! Nu har jag fått i mig lite mat och ska duscha, sova och ladda inför morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0