Skogsmullar!

Vi är nog riktiga skogsmullar! I dag stack jag och Malin ut på upptäcksfärd, jag på Szum och hon på Oliven. Vi hittade ne liten stig som jag var sugen att testa, från vägen såg den ut att inte leda så långt men vi kom en bra bit in i skogen, men den blev bara smalare och smalare hela vägen! Man får coola och välbalanseade hästar av att rida genom sly och grenar, och över stockar. Tror Szum blev ordentligt trött i huvudet men han var duktig och gick först nästan hela vägen, även när vi galopperade! Och jag tror att hästarna tyckte det var lika roligt som vi!
 
Sen red jag ut Actrice, då på kända vägar, men ändå smala stigar med galopp över stockar! Tror tanten tyckte det var superroligt, och det tyckte jag med!! Nu ska jag ladda för crusing i kväll coh var lite civil några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0