Seg dag!

Haft en seg dag i dag, duggregn hela dan och inte så mycket ridning. Red Peppe med Elise och Gandalf, vi red till en vändplan och dressyrade lite. Jobbade med att få honom mer på yttertygeln, vilket ändå gick rätt bra. Kunde trava på åttvolt och tyckte jag fick honom på yttertygeln ganska snabbt efter varvbytena. 
 
Sen ägnade jag mig åt lite gårspyssel, eldade lite ensilagerester och plockade ner extratrådar på vinterhagarna. Perfekt väder för att elda tänktejag, det sprider sig ju inte, problemet var ju att det knappt brann heller... Några lektioner på eftermiddan och på kvällen red jag och Malin ut. Jag hade Cadde och även i dag tog vi en galopp, han är så duktig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0