Premiär hoppning!

Härlig sommarvärme i dag med! Jobbade några timmar på Ica med full fart, märks verkligen att det är turistsäsong, innan jag fick åka hem och rida. Red ut Taggen, försökte hitta nya bra ridvägar nere vid betet men i dag gick vi bet på det. Provade några olika stigar men det var mest återvändsgränder, det var dessutom massor av bromsar så Taggen var lagom nöjd. Efter ridningen åkte jag upp på byn och åt lite.
 
På kvällen red jag och Malin här hemma och jag provade på att hoppa lite med Actrice! Vi hoppade bara lite enkelt och lätt för att prova på. Började att hoppa fram några gånger på stockarna och sen hoppade vi ett lågt plank på volt i båda varv, försökte mest hitta någon typ av rytm och balans. Avslutade med att hoppa en oxer några gånger. Det var verkligen jättekul, jag vet inte vem av oss som tyckte det var roligast för tanten var riktigt till sig och jag satt nog mest småskrattade hela tiden. Jag tror verkligen att det här kommer bli bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0