Nationaldagen!

Härligt väder nationaldagen till ära! Vi drog i väg på dressyrträning i Ammer för Annelie. Elise, Malin och jag, jag hade Peppe som ju gått en träning för henne tidigare. Han var jätteduktig i dag och det känns stor skillnad sen förra gången vilket även Annelie påpekade. Han är mycket stadigare och mer ridbar, han var inte alls lika spänd i dag heller även om han blev lite orolig när han blev lämnad ensam i ridhuset. Jag är mycket nöjd och stolt över honom!
 
Sen hann vi bara hem med hästarna och packa ur innan jag åkte till Stugun för lektioner och lite ridning, det är alltid lika roligt att komma dit. Vilket det i och för sig är överallt där jag har lektioner, lika roligt varje gång! Avslutade dagen med rabarberpaj och föltittning hos grananrna. Nu är det dags att sova, Ica i morgon!
 
Eftersnack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0