Genomblöt!

Red Peppe i morse, då var det sol och härligt sommarväder men under dagen drog det in regnskurar. Jag åkte till Ammer efter jobbet, med taggen, och hade en lektion. Vi var, som tur var, nästan klara när det kom en störtskur! Helt genomblta blev vi allihopa på en gång! Inte roligt alls! Jag skulle rida Taggen efteråt och även om det då bara duggregnade så var jag ju redan helt genomblöt! Det gick ändå rätt bra att rida och hoppa så det var kanske värt det.
 
Hemma igen så longerade jag Szum, ingen höjdar longering i dag men han fick ju rasta av sig lite i alla fall. Sen var jag i väg och fick mina nya däck på bilen och sen har jag suttit med fakturering resten av kvällen. Hade önskat att jag var klar nu men fakturorna ska ju i kuvert också, så det dröjer en stund till! I morgon åker världens charmigaste Peppe hem, det kommer bli så tomt!
 
Det kommer bli så tomt när Peppson åker i morgon, men jag har lite annat spännande på gång i stället! Blir ni nyfikna nu?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0