Dan före midsommar!

Hektisk dag på jobbet, dagen före midsommar är en av de dagar på året som vi säljer mest. Tycker ändå det gått bra i dag och jag var inte helt knäckt när jag kom hem. Så då jag tog och red ut Szum själv! Ingen jättelång sväng men längre än vi ridit själva förut och första gången jag vågat mig ut på vägen ensam med honom. Han var jätteduktig, gick med bjudning från stallet och skrittade avspänt direkt! Vi kunde även trava flera gånger utan problem, är så nöjd med honom!!! Resten av kvällen gick åt till att klippa gräsmattan, den lilla jag har kvar som inte blivit hagar, och att gå i genom släpet och se vad som behöver fixas på det. Nu är det bara att ladda inför morgondagen jobb med tidningen Ridsport och glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0