Åska!

När jag kom hem från jobbet i dag var det åska och regn, men det gick över (trodde jag...) och när Malin kom så tog vi in Peppe och Oliven för ridning. Men vi hann inte ens bosta av dom innan himlen öppnade sig och åskan var  i gång igen. Så vi ställde in hästarna i boxarna så länge och gick in och drack kaffe i stället! Sen gav sig ovädret och vi kunde rida en härlig tur med mycket galopp på glada hästar. 
 
Sen red jag även Taggen, han fick galoppera mycket i lugnt tempo på bortvägen och sen lugn trav på hemvägen, allt för att få bort spänningarna i kroppen inför morgondagens tävling. Efter ridningen så har jag tvättat honom (vilket verkligen behövdes!!) och putsat och packat alla grejer. Nu väntar snart middag, lagom vid 22 tiden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0