Sen kväll!

I kväll blev det sent innan jag kom ut och red. Jobbade först på Ica och var inte hemma förrän halv sju och då gjorde jag klart planeringen inför helgens läger. Malin var också¨sen så jag väntade in henne och klockan var 21 innan vi var nere vid betet. Actrice hade redan hunnit lägga sig men hon var inte svår att lura upp och visade inge tendenser til att vara trött sen. Både Oliven och tanten har vissa tendenser att tjuvöka, driva upp tempot och försöka komma först så Malin och jag hade fullt upp med att försöka kontrollera tempot. Blev i alla fall en rolig tur med trav och galopp i backarna, tror våra hästar kommer hinna bygga både muskler och kondition i sommar!
 
Nu ladda för läger i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0