Kvällshoppning igen!

Blev en favorit i repris och hoppning även i kväll, denna gång med Actrice! Men först tömkörde jag Szum, han var på hugget och jag fick först kämpa länge för att få honom att skritta och vänta på min travsignal. När vi väl kom dit så var nästa problem att hålla hnom i trav och inte i galopp... Men på slutet var han fin i alla fall, han var väl trött då...
 
Red hem tanten och hoppade här hemma. När jag red fram kändes hon rätt fin och jag tycker det blir bättre och bättre för varje gång vi jobbar, ge oss några veckor till så är nog formen där jag vill ha den hela tiden! Hoppade en diagonal med trav in på ett plank, tre galoppsprång till en oxer. Jag fick jobba lite för att ha trav in men när det fungerade fick vi väldigt fint flyt mellan! Nöjd med roligaste fuxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0