Vardag igen!

Då var man åter tillbaka i vardagen igen. För min del har ju jul och nyår inneburit mer jobb än vanligt så jag tycker det är rätt skönt, det är även rätt skönt att det blir vanliga dagar på Ica med vanöga öppettider, leveranser och så. Nu hoppas jag att alla ska komma in gängorna snabbt så det blir lite fart på verksamheten med lektioner och utbildningshästar.
 
Efter Ica i dag så tömkörde jag Szum på kvällen. Han hade i dag lite egna ideer och var inte helt samarbetsvillig. Jag tror han testar gränserna lite igen, han har ju skött sig så bra ett tag men när kraven nu ökat så verkar det komma lite mer protester. Förutom de mer vanliga protesterna i form av backningar, sparkar, bocksprång och ansatser till att försöka dra i väg så reste han sig även en gång i dag. Rätt högt också, jag trodde han skulle gå över men han landade på fötterna igen, och jag är väldigt glad att jag inte satt på! Och däremellan var han ju då givetvis väldigt fin och travade riktigt bra, och då känns det ju så väldigt lätt med honom men man kan inte riktigt slappna av några längre stunder. I alla fall inte än!
 
Szum-Brum!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0