Sovmorgon!

I morse hade visst hästarna tagit sovmorgon, Taggen låg ner när jag kom ut till dom. Förr gjorde han ofta det, för han är ganska morgontrött, men sen Oliven flyttade hit så är det andra rutiner. Oliven är nämligen morgonpigg och väcker alla, ofta även jag som sover precis ovanför boxarna, men i morse hade han visst försovit sig lite. Sen var det dags för en heldag på Ica igen, det har varit så skönt att få vara ledig några dagar men det gick ändå rätt bra att jobba. 
 
Hemma igen på kvällen så fick Taggen gå galoppprogrammet, hälften av intervallerna i lina och hälften uppsuttet. Sen har jag försökt packa i hop inför morgondagens löshoppning, och nu ska jag försöka baka något till det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0