Äntligen!

Äntligen lite mildare väder! Men det var segt, och i morse var det fortfarande -21 grader. Jag tömkörde Szum innan jobbet,  jobbade över travbommar och lite galopparbete även om det blev mycket fattningar tyckte jag det gick bra. Så nu tycker jag att vi kan pricka av ett av våra januarimål, nämligen:
-Att påbörja galopparbete i töm
 
Våra andra mål för januari är inte riktigt uppnådda ännu, den här veckan har vi ju inte jobbat så hårt mot målen pga kylan, så jag kanske får jobba vidare med dom i början av februari. Vilka de övriga målen är, och våra februarimål ska jag delge er i ett senare inlägg. Jag kanske måste vänta tills jag ser att vi kommer klara av dom...
 
Efter jobbet var det dags för lektioner, fortfarande lite kallt men det gick ändå bra. Det känns som det var längesen jag hade lektioner sist, men det var ju bara en dryg vecka sen. När jag kom hem igen var det bara -8 grader och nu hoppas ajg att detta väder håller i sig ett tag! 
 
Och peppar, peppar så har Szum hållt sig i hagen i dag! Det hoppas jag också håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0