Fredagsmysigt!

Haft en lugn kväll då jag bara ridit en häst fast jag slutade kl 17. Att det blev så berodde nog mest på miss i planeringen men det var skönt att kunna ta det lugnt och ändå vara inne strax efter 20. Ridit ur Räkan, det var hur härligt som helst då det är nollgradigt och månljust. Dessutom travade vi lite i dag och Räkan var pigg och rolig att rida. Jag gillar verkligen den hästen!
 
Nu ska jag ha lite fredagsmys med vitlöksbaguetter och räkor, blev sugen på det i dag och bestämde mig för att jag noig minsann förtjänat det! I morgon är det dressyrträning med taggen, hoppas han är lika fin som i går! I morgon ska vi även hålla tummarna för Malin som ska åka Tjejvasan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0