Alla hjärtans dag!

Eftersom jag är ensam så är inte alla hjärtans dag så betungande, vilket ju är tur för det har varit full fart med annat i dag i stället!
 
Började med att rida galopp programmet med Taggen, i dag red jag alla intervaller, dock fick jag inte samma fina känsla som i tisdags med honom. Sen tömkörde jag en avspänd och fin Szum, trots att skotarn körde ner virke så var han koncentrerad.
 
På dan åkte jag och red en kundhäst, en nordis som jag ridit under hösten och som blivit otroligt fin! Jättestor skillnad sen jag red honom första gången i höstas, och i dag hade jag en fantastiskt fin ridkänsla på honom! Så roligt! Åkte direkt därifrån till kiropraktorn, en månad sedan jag var där sist och det kändes att det var dags igen. Så nu är jag uppratad och tillfixad igen! Mellanlandade hos hovis som bjöd på middag, mycket uppskattat, innan jag åkte och hade lektioner under kvällen. I morgon är det Ica som gäller igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0