Jul på Brännan!

Då var det jul igen! Julvädret lyser med sin frånvaro, det regnar nämligen! Red ut en sväng med tant och vi var genomblöta av regnet när vi kom tillbaka, det är faktsikt inte okej på jul!
 
Annars är jag bara hemma och tar det lugnt, har varit till grannarna och fikat lite, om någon timme kommer en kompis och vi ska äta lite julmat. Nu ska jag väl, som alla andra, titta lite på Kalle på tvn!
 
Lite bilder från en väldigt ovintrig jul:
 
Lucky i hagen!
 
 
Finaste tant!
 
Så här såg det ut på julafton ifjol när jag red ut med Räkan!
Och så här såg det ut i år med tant:
Vart är vintern?
 
Jag vill i alla fall önska alla mina bloggläsare, kunder, vänner och bekanta en riktigt GOD JUL!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katriina

Har jag missat nått? Visserligen har jag jobbat som en tok så har knappt öppnat en dator på tre veckor, men vem är Lucky?

Svar: Lucky kom i torsdags, han ska va här på igångsättning! Du har nog jobbat för mycket!
Pernilla Engström

2013-12-26 @ 20:54:41
Postat av: Katriina

:-D

2013-12-29 @ 15:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0