Äntligen snö!

Äntligen snöar det, som jag har längtat! Antar att jag kommer ångra mig i morgon bitti när jag måste skotta men för mig är snön verkligen efterlängtad. 
 
I dag har jag ridit ut med Räkan, en rätt lugn sväng men vi var bara tvugna att galoppera lite på hemvägen där underlaget tilllät det! Sen tömkörde jag Szum på gräset, gick rätt bra och han var dagen till ära rätt lugn. Tant red jag på en stor lägda där underlaget var riktigt bra, även med tappsko, vi red lite galoppjobb och tant var på hugget!
 
I dag kom mina sockerbitar, dom var verkligen jättefina och annorlunda. Jag hoppas dom ska vara lika bra som dom ser ut! En uppsittningspall till ridbanan kom också, lila så den ska matcha till sockerbitarna. Inte utan att man blir väldigt rid och hoppsugen så kvällens snö kom verkligen lägligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0