Annandag jul!

I dag har jag varit hemma och ridit. Först Lucky, som jag skrittade ut i skogen hemma. Han fick gå över diken, stockar och runt träd, dessutom lite rejäl klättring så han var svettig trots att vi bara skrittade. Sen red jag ut på tant, även om vägarna är isiga så är det ju sandat och tant är ju broddad så det gick ändå bra att trava bort lite energi. Sist ut var Szum, han hade en lös sko som jag fick börja med att sömma fast den innan jag kunde göra något med honom. Sen red jag honom lite utanför banan, och med tanke på hur lite han är motionerad och framförallt riden så var han väldigt fin!
 
Det är ju mellandagsrea nu, tant har ju varit väldigt snäll men fick ju trots detta ingen julklapp av tomten men nu har jag beställt ett täcke på rea till henne i stället. Beställde ett coolertäcke som var väldigt billigt, dessutom ett schabrak och en jacka till mig! Det är vi värda, tycker ni inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0