Ridlägerdags igen!

Då var det ridlägerdags igen! Men denna gång är det min tur att åka på läger, sist jag var på ridläger var 1996 i Hofors. Då var jag och min ponny Appie på fälttävlans läger, Appie var rejält tjurig och jag var ju inte så duktig att rida på den tiden så vi var ng rätt mycket i vägen, men roligt var det och det tände mitt intresse för fälttävlan. Nu är det Szum som ska få följa med, jag hoppas att vi inte ska vara allt för mycket i vägen, men man vet ju aldrig med Szum, även han kan ju va lite tjurig...
 
Nu hoppas jag på bra väder, prognosen ser inte så lovande ut och det regnar nu, att Szum sköter sig och att Sara har laddat upp med mycket tålamod. Det ska bli så roligt! Tack till Elise och Malin som passar gård, hästar och katter! 
 
Szum-Brum ska på läger!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0