Reflexdags!

Det är redan dags för refler när man rider sent på kvällen, tycker det är tidigt och jag vill inte alls ha en mörk vinter där man är tvungen att använda refler hela tiden. Men det är ju så och inget att göra något åt, bara att gilla läget!
 
Heldag på Ica, på kvällen kom en entreprenör och kollade på mina ridbaneplaner. Nu hoppas jag verkligen att det här blir av och går i lås. Det är sjukt mycket pengar men jag behöver verkligen en ridbana. Dags att tänka ramåt och våga satsa!
 
Skrittade ut en sväng på Taggen sen. Han har ju vilat en vecka pga hovböld och var fortfarande lite öm men jag tror det kommer släppa. Känns bra att han är på gång igen. Och det blev första turen med reflexer för i höst, nu längtar jag till våren när man får börja plocka av reflexerna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0