Tillbaka i verkligheten!

Efter några härliga men intensiva dagar i Göteborg med intressanta föreläsningar, spännande hoppning, fantastiska hästar, bra ridning, lyxigt hotellboende och shopping har jag nu åter landat i leran och verkligeheten på Brännan. Jag kom hem 4 i morse, släppte ut hästarna och la mig sedan och sov lite. Nu är jag givetvis jättetrött men nu blir det inget mer sovande för i dag väntar först hoppträning med en något orastad Tagg, och sedan ska jag själv i väg på eftermiddan för att ha hoppträningar. Det kommer bli en tuff dag, men förhoppnigsvis rolig, och jag är ju fulltankad av inspiration nu! Mer om resan och Göteborg kommer framöver, nu ska jag ut och mocka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0