Jobb fredag!

I dag har det mest varit jobb av olika slag! Först heldag på Ica, som vanligt på fredagar, och sen åkte jag direkt och hade lektioner och red två kundhästar. Ni kan ju gissa vilket av jobben som är roligast!?
 
 
Fast jag trivs bra på Ica med, men att jobba med hästarna är helt klart bäst! Jag gillar att jag får träffa så många olika typer av hästar, ryttare och ekipage. Det gör att jag får lära mig mycket, olika typer av hästar ger olika erfarenhet och problemlösningarna ser olika ut, och det gör även arbetet omväxlande och extra roligt. Dessutom att få blanda hästutbildning, ridning och inridning med lektioner och träningar gör det ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0