Uteritt igen!

I kväll har Lexus fått gå ut på sin andra uteritt. Malin red med på Oliven, vi red ungefär samma runda som sist men provade även lite trav på tillbakavägen och det gick jättebra! Han är så duktig!
 
Efter det hade jag en dressyrlektion för Malin och något mer har jag inte hunnit i dag då jag även jobbat på Ica. Förkyld har jag blivit igen, och det är inte roligt!
 
Lexus efter dagens ridtur, han var otålig och hade svårt att still. Och jag förstår fortfarande inte varför vissa bilder blir så små, ni får ta fram glasögonen!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad roligt att se att det går så fint med min lille Lexus. Sitter på planet från Spanien och längtar inte hem till kylan.

2012-09-08 @ 19:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0