Tomt hemma!

Det börjar bli tomt med hästar hemma nu, i dag åkte Lexus hem till in matte och även Corran är hemma hos sina ägare nu. Lexus ägare, Julia, red en sväng innan de åkte hem. Jag red med på Räkan och typiskt nog kom det en jakthund när vi red! Men hunden var lugn och tyst och hästarna brydde sig inte alls som tur var, men typsikt precis när vi var ute. Även om det blev en kort tur så fick Julia i alla fall prova sin häst lite, kan var skönt att ha suttit på hästen innan man tar hem den. Jag hoppas det ska gå bra för dom med den fortsatta inridningen och önskar dom lycka till!
 
Det har varit kanonfint väder i dag och jag har ägnat en stor del av dagenåt att plocka ner sommarhage, det är eentligen rätt tråkigt men gick bra tack vare vädret. På eftermiddagen kom Malin och hjälpte mig med Szum. Efter lite longering så hängde jag en kort stund och satt sedan upp. Han var avspänd i dag, så vi gick lite i hagen och sedan gick vi en sväng ner på vägen och satt av vid boxarna. Kändes bra efter att han var så spänd i går!
 

Szum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0