Höstdepp!

Jag är nog lite höstdeprimerad, det brukar jag ju kunna vara på sensommaren och höstkanten så det är inget ovanligt, men jag blir så trött, less och overksam. Och det är opraktiskt för det blir så lite gjort då!
 
Har i alla fall i dag longerat Szum (inspänd i dag, det kommer bli en fin häst det där!) och ridit ut på Taggen och Räkan. Lexus fick vila i dag men har fått stå inne själv en stund på dan, nyttig träning.
 
Sen har jag även hunnit fixa till grabbarnas vinterhage, ny tråd, bytt ut dåliga isolatorer och slagit ner stolpen ordentligt. Bara två hagar kvar, planen var ju att fixa alla hagarna under semestern men nu blev det inte så men jag tror jag ska hinna innan vintern i alla fall. Har dessutom kommit på att jag ska göra en ny permanenthage för vintern. Projekt finns det i alla fall, saknas bara lite tid och energi till alla projekt!
 
Taggens vinterhage är nu nyfixad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0