Ny pålle!

Vitt ute i morse när jag klev upp, men inte minusgrader så det resulterade i att allt blev ännu lite blötare. Blev en ganska rörig dag men i slutändan var det nog en ganska bra dag ändå även om jag inte hunnit med hästarna hemma så mycket. Det tar jag igen i veckan.
 
Efter några timmar på Ica var jag i väg och hade lektioner, det var tappra ryttare och hästar som kämpade på i blötan. Sen på kvällen kom Orvar, en femårig fjording som ska vara här för utbildnng. Han är lite riden men ska jag ska fortsätta inridningen och han ska vidareutbildas lite. Ska bli spännande och roligt att jobba med honom. 
 
Visst är han supersöt?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Han är ljuvlig - alldeles gul och rund, fjordingar är nästan det bästa som finns :)

2012-10-23 @ 16:44:53
URL: http://jav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0